Ja tenim nou LOGO

Com heu pogut veure a la revista, us presentem, finalment, el nou LOGO que, a partir d’ara, serà una de les imatges més representatives de l’escola.

L’autora és la Purificación Hernández Molero, il·lustradora pratenca i a més, tenim la gran sort, que sigui mare d’un alumne de l’escola. Ella ens explica el significat del nostre nou logo:

“El logotip té tres elements visuals clau: una nena, un nen i un llibre.

El nen i la nena són una idealització de la infància. Per aquest motiu estan alegres, gaudint, celebrant. Aquesta actitud reflecteix el canvi de paradigma i com hem passat d’entendre l’educació com una cosa seriosa i estàtica a una forma més divertida, atractiva pels més petits i dinàmica en una societat també dinàmica.  Al mig de tot això està el llibre, no com a element antic sinó com a essència de la cultura, la llibertat i de les milions de possibilitats que t’ofereix un llibre obert i, en aquest cas, a més a més, amb les pàgines en blanc com a símbol del futur que ells i elles ens han d’escriure, a tota la societat. Un futur que, com nens i nenes, ha de ser de celebració, dinàmic, integrador i igualitari. Els colors del dibuix tenen a veure amb la nostra escola, el nostre Tarra: taronja i blau, com les parets i l’interior del centre i verd, com l’AMPA i que reflecteix la cura i el respecte pel Medi Ambient.”.

Esperem que us agradi molt!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut