SORTIDA DE 2n A LA PLATJA DE SITGES

Els alumnes de 2n hem passat un dia molt especial a la platja de Sitges, una sortida relacionada amb el projecte dels animals invertebrats que estem treballant a classe.

Al matí, en arribar, vam esmorzar tots junts en un entorn magnífic. Després vam començar la nostra passejada per la platja per observar com és aquest ecosistema i descobrir quins animals viuen al mar. Al llarg del recorregut vam anar buscant petxines, algues i diferents mostres marines que després vam recollir, classificar i estudiar com uns autèntics científics i científiques.

Gràcies a aquesta sortida hem pogut conèixer millor alguns animals invertebrats marins, com els crancs, les estrelles de mar, els cargols de mar o els musclos, i entendre les seves característiques principals. També hem après la importància de respectar i cuidar el medi marí i tots els éssers vius que hi habiten.

Al migdia vam dinar als Jardins de Terramar, on també vam tenir temps per jugar i compartir una estona molt divertida amb els companys i companyes.

A la tarda, inspirant-nos en el conte El peix irisat, cada alumne va elaborar la seva medalla de bon científic, decorant un peix amb escates de colors.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a aprendre d’una manera vivencial i divertida tot allò que estem treballant sobre els animals invertebrats a l’aula.

Fotos 2nA

Fotos 2nB

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut