I5A La classe de Les Marmotes

Benvolgudes famílies,

Seguint el projecte de centre, com cada curs, animem als infants a escollir el nom de la classe amb l’objectiu de treballar de manera transversal els eixos del currículum partint dels interessos dels infants.

Aquest curs, després de triar entre: les flors, els ocells, els insectes i les marmotes… van guanyar per votació: Les marmotes! Un mamífer comunament conegut pels humans com aquell que dorm molt, oi?

Doncs entre totes i tots en disposem a investigar sobre les característiques i curiositats sobre les marmotes.

Volem destacar, la importància de seguir el centre d’interès de l’escola d’aquest curs que està relacionat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Promure en l’alumnat la importància de cuidar l’entorn, la natura i fer un ús responsable d’aquests.

Com ja us hem comentat, necessitarem la vostra ajuda i implicació en la recerca d’informació amb els infants els quals podran explicar a la resta allò que li genera curiositat de les marmotes.

Podreu anar veient el procés en la carpeta de fotografies del projecte: Les Marmotes. 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut