Cantada d’hivern al Patronat

L’últim dia del primer trimestre, abans de començar les vacances nadalenques, vam volem compartir un moment especial amb tots els alumnes de l’escola i les seves famílies.

Vam realitzar la cantada d’hivern al Patronat de La Garriga. Enguany vam organitzar la festivitat pel matí, organitzada amb tres torns, un per a cada comunitat.

Les comunitats ens van oferir una cançó conjunta i cada classe va poder cantar una cançó i recitar el seu poema nadalenc.

També hi va haver lloc per visualitzar dos vídeos molt especials. Un va anar dedicat a la Marató de TV3 i l’altres va ser un regal que van voler fer l’equip docent, personal PAS i l’equip de menjador i neteja als alumnes de l’Escola Tagamanent.

Volem felicitar al grup de 6è per la presentació de les 3 gales i per la seva implicació. Gràcies a la seva venda de galetes, que es van acabar totes, van poder guanyar diners pel seu viatge de  final de curs.

També estem molt contents de fer-vos saber que enguany hem recaptat més diners que mai per a la Marató de TV3. Farem una aportació, com a escola, de més de 600€ destinat a la investigació de les malalties minoritàries.

Volem agrair a les famílies la seva assistència i la seva actitud positiva per tal de participar d’aquest dia tan especial.

Properament us farem arribar el vídeo que un pare de l’escola va gravar i que està en procés d’edició.

Us deixem el vídeo de Nadal que vàrem fer el personal de l’escola i esperem que us divertiu igual que ho vàrem fer nosaltres el dia que el vàrem gravar.