Tornem de les festes amb l’inici de la piscina a P5

Doncs ja hi tornem a ser! Han estat un dies de descans després de les darreres activitats abans de finalitzar l’any.

I tornem amb les energies renovades i amb ganes de seguir gaudint de l’activitat escolar.

I quina millor manera de començar que estrenar l’activitat de piscina amb els infants de P5 a les instal·lacions municipals de La Garriga.

Aquesta activitat s’emmarca en el projecte per potenciar l’activitat física a La Garriga entre els més menuts i ens complementa l’àrea d’educació física a l’escola.