L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes imaginatius, autònomes, democràtics, artístiques, sensibles  i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Colònies a la comunitat de mitjans

Els dies 12, 13 i 14 de maig la comunitat de mitjans va tenir una setmana ben especial. Després d’un any d’espera van arribar les merescudes colònies.
Enguany hem anat al Xalió a Sant Miquel de Campmajor. En aquesta casa l’entorn ens envolta d’una manera espectacular. Els boscos i el verd del paisatge fan lluir la primavera. Flors, insectes, olors i sensacions que ens transporten a llocs increïbles. Descobrint fòssils, jugant i compartint activitats anem creixent. Respectant l’entorn i gaudint del temps que podem compartir.
Ens agraden molt les colònies!

Ja s’acosta la Reina Carnestoltes!!!!

Arribem a una de les setmanes més especials de tot el curs. La setmana de Carnestoltes!!!!La Reina dels poca soltes porta festa, gresca i disbauxa per tot arreu. I es que ens cal molta diversió en aquests moments que estem passant. Gaudim i fem gaudir a grans i petits. Ballem, salten, cantem, correm, parlem i xalem amb la festa més boja de l’any.… Llegeix més»

Castanyada 2020

El passat 30 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor o també coneguda com a Castanyada!
Va ser un dia molt especial, perquè enguany la pandèmia no ens està ajudant gens a poder ajuntar-nos i compartir moments entre nosaltres.
Al matí, la comunitat de petits va… Llegeix més»

Al Taga som un equip!

Us presentem l’equipàs que tenim enguany!

• Claustre
  • Equip de l’espai migdia (monitoratge i cuina)
  • Equip PAS (conserge, administrativa i TEEI)
  • Equip d’extraescolars

Ja hem començat!

L’escola ja torna a acollir les rialles, les ganes de compartir i aquells moments tan especials que sempre es donen amb la complicitat entre els companys/es. Seguim treballant l’organització de l’escola vetllant al màxim per fer reconeixible el nostre projecte educatiu.
Acabem la primera setmana amb… Llegeix més»

Informacions del curs 2020/2021

Mesures de contenció pel coronavirus

Degut a la mesura excepcional, ordenada pel Departament d’Educació, es suspenen les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars del 13 de març al 27 de març de 2020 (ambdós inclosos).

Aquest fet comporta l’ajornament de les portes obertes i de totes les activitats que el centre tenia programades per aquestes dues setmanes.

Les preinscripcions es poden fer telematicament a través de la pàgina web http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/. La sol·licitud de preinscripció, fins a dia d’avui, es podrà fer del 23 de març a l’1 d’abril (ambdós inclosos).

Us adjuntem la circular que hem tramès a les famílies sobre el tancament de l’escola: Mesures de contenció coronavirus

Per qualsevol dubte, podreu adreçar-vos al correu del centre: info@escolatagamanent.cat