L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes imaginatius, autònomes, democràtics, artístiques, sensibles  i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Quadre resum de l’organització del curs 21/22

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar una presentació on hi trobareu diverses informacions relacionades amb el curs 21/22.
Tot i que el pla d’organització pel curs 21/22 s’està acabant d’elaborar i està pendent d’aprovació pel Consell Escolar, hem intentat fer-vos arribar un petit esbós per tal d’afavorir l’organització familiar.
Presentació del pla d’organització pel curs 21/22
Volem recordar-vos que aquestes indicacions estan subjectes a l’evolució de la pandèmia i a possibles noves indicacions que ens arribin dels Departament d’Educació i/o Salut.
Que tingueu un bon estiu!
Equip directiu

Festa de Final de Curs

El dia 22 de juny vam realitzar la festa de Final de curs!

Va ser un dia molt emotiu, emocionant i ple de sensacions compartides amb tots els companys i totes les companyes. Vam acomiadar els “grans” de l’escola donant un present per part de tots els cursos de l’escola. A continuació vam fer una gran Festa de l’Aigua amb inflables d’aigua i escuma. Per acabar, tothom va pujar a les aules per acomiadar el curs amb el seu tutor o la seva tutora.

Esperem que passeu un molt bon estiu i volem desitjar a l’alumnat de 6è una bona entrada a l’institut el curs 21/22!

Colònies a la comunitat de mitjans

Els dies 12, 13 i 14 de maig la comunitat de mitjans va tenir una setmana ben especial. Després d’un any d’espera van arribar les merescudes colònies.
Enguany hem anat al Xalió a Sant Miquel de Campmajor. En aquesta casa l’entorn ens envolta d’una manera espectacular. Els boscos i el verd del paisatge fan lluir la primavera. Flors, insectes, olors i sensacions que ens transporten a llocs increïbles. Descobrint fòssils, jugant i compartint activitats anem creixent. Respectant l’entorn i gaudint del temps que podem compartir.
Ens agraden molt les colònies!

Ja s’acosta la Reina Carnestoltes!!!!

Arribem a una de les setmanes més especials de tot el curs. La setmana de Carnestoltes!!!!La Reina dels poca soltes porta festa, gresca i disbauxa per tot arreu. I es que ens cal molta diversió en aquests moments que estem passant. Gaudim i fem gaudir a grans i petits. Ballem, salten, cantem, correm, parlem i xalem amb la festa més boja de l’any.… Llegeix més»

Castanyada 2020

El passat 30 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor o també coneguda com a Castanyada!
Va ser un dia molt especial, perquè enguany la pandèmia no ens està ajudant gens a poder ajuntar-nos i compartir moments entre nosaltres.
Al matí, la comunitat de petits va… Llegeix més»

Al Taga som un equip!

Us presentem l’equipàs que tenim enguany!

• Claustre
  • Equip de l’espai migdia (monitoratge i cuina)
  • Equip PAS (conserge, administrativa i TEEI)
  • Equip d’extraescolars

Ja hem començat!

L’escola ja torna a acollir les rialles, les ganes de compartir i aquells moments tan especials que sempre es donen amb la complicitat entre els companys/es. Seguim treballant l’organització de l’escola vetllant al màxim per fer reconeixible el nostre projecte educatiu.
Acabem la primera setmana amb… Llegeix més»

Informacions del curs 2020/2021