L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes imaginatius, autònomes, democràtics, artístiques, sensibles  i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Benvinguts al curs 2019/2020

Ja hem començat! 👌
Després de donar la benvinguda als alumnes i a les famílies ens hem trobat per classes per escriure els nostres desitjos.El nostre el volem compartir amb vosaltres.
Volem que els alumnes tinguin un any ple de reptes que els facin créixer personalment i… Llegeix més»

Antiga pàgina web de l’escola

Com podeu veure, encara estem creant aquesta nova pàgina web de l’escola. Properament anirem donant contingut a la pàgina i esperem que sigui de la vostra utilitat.

Si cliqueu sobre la imatge podreu anar a l’antiga pàgina web de l’escola per si voleu recuperar documents, veure fotografies o llegir els articles que s’han anat elaborat en els darrers anys.