L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes artístics, sensibles, democràtics i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Trobada amb famílies per explicar el projecte d’equip directiu

A continuació us adjuntem un document que hem elaborat per tal d’explicar que vàrem dir a les famílies que van assistir a la trobada del 8 de juliol de 2019.

Reunió famílies juliol 2019

La infografia que hi ha a sota és la una mapa de núvols que van fer les famílies fruit de la pregunta: què esperes d’aquest nou projecte?

Que passeu un bon estiu i aprofiteu per carregar les piles!

Antiga pàgina web de l’escola

Com podeu veure, encara estem creant aquesta nova pàgina web de l’escola. Properament anirem donant contingut a la pàgina i esperem que sigui de la vostra utilitat.

Si cliqueu sobre la imatge podreu anar a l’antiga pàgina web de l’escola per si voleu recuperar documents, veure fotografies o llegir els articles que s’han anat elaborat en els darrers anys.