L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes imaginatius, autònomes, democràtics, artístiques, sensibles  i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Comencem la formació del Programa d’Acceleració de la Transformació Educativa / Eines pel Canvi (PAcTE/ExC).

Dimarts 21 de setembre es va iniciar el programa d’innovació educativa, des del Museu d’Arqueologia de Barcelona, a través de la Jornada de Benvinguda del curs 2021 – 2022 del Laboratori de Transformació Educativa “Complicitats per transformar el sistema”. Aquesta jornada de benvinguda ens va servir per clarificar els objectius i les actuacions del Laboratori per aquest curs 2021/22 en el marc dels 3 grans blocs del Laboratori: R+D+I, Programa PAcTE / ExC i XTTE, però també va ser una jornada que convidava a la reflexió pedagògica.

Dimecres 22 de setembre es va realitzar la primera formació als equips directius i als equips impulsors dels centres del programa d’innovació d’Acceleració de la Transformació Educativa / Eines pel Canvi (PAcTE/ExC).

Us convidem a visitar la pàgina web del Laboratori per tal de conèixer amb més profunditat el programa.

Properament organitzarem reunions de claustre on cercarem l’espai de treball i de reflexió per debatre “què hem fet”, “què estem fent” i en “què cal fer”. Penjarem les reflexions que en vagin sortint per tal de compartir-les amb tota la comunitat educativa de l’escola Tagamanent.

Material escolar pel curs 2021/2022

Personal del centre pel curs 2021/2022

Festa de Final de Curs

El dia 22 de juny vam realitzar la festa de Final de curs!

Va ser un dia molt emotiu, emocionant i ple de sensacions compartides amb tots els companys i totes les companyes. Vam acomiadar els “grans” de l’escola donant un present per part de tots els cursos de l’escola. A continuació vam fer una gran Festa de l’Aigua amb inflables d’aigua i escuma. Per acabar, tothom va pujar a les aules per acomiadar el curs amb el seu tutor o la seva tutora.

Esperem que passeu un molt bon estiu i volem desitjar a l’alumnat de 6è una bona entrada a l’institut el curs 21/22!

Colònies a la comunitat de mitjans

Els dies 12, 13 i 14 de maig la comunitat de mitjans va tenir una setmana ben especial. Després d’un any d’espera van arribar les merescudes colònies.
Enguany hem anat al Xalió a Sant Miquel de Campmajor. En aquesta casa l’entorn ens envolta d’una manera espectacular. Els boscos i el verd del paisatge fan lluir la primavera. Flors, insectes, olors i sensacions que ens transporten a llocs increïbles. Descobrint fòssils, jugant i compartint activitats anem creixent. Respectant l’entorn i gaudint del temps que podem compartir.
Ens agraden molt les colònies!

Ja s’acosta la Reina Carnestoltes!!!!

Arribem a una de les setmanes més especials de tot el curs. La setmana de Carnestoltes!!!!La Reina dels poca soltes porta festa, gresca i disbauxa per tot arreu. I es que ens cal molta diversió en aquests moments que estem passant. Gaudim i fem gaudir a grans i petits. Ballem, salten, cantem, correm, parlem i xalem amb la festa més boja de l’any.… Llegeix més»

Castanyada 2020

El passat 30 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor o també coneguda com a Castanyada!
Va ser un dia molt especial, perquè enguany la pandèmia no ens està ajudant gens a poder ajuntar-nos i compartir moments entre nosaltres.
Al matí, la comunitat de petits va… Llegeix més»

Al Taga som un equip!

Us presentem l’equipàs que tenim enguany!

• Claustre
  • Equip de l’espai migdia (monitoratge i cuina)
  • Equip PAS (conserge, administrativa i TEEI)
  • Equip d’extraescolars