L’escola

L’Escola Tagamanent, és un centre públic d’infantil i primària, que es troba al municipi de La Garriga (Vallès Oriental). Tenim una metodologia oberta a les famílies, participativa amb la comunitat educativa i amb l’objectiu clar de posar l’alumne al centre de l’aprenentatge. Volem nens i nenes imaginatius, autònomes, democràtics, artístiques, sensibles  i que vegin el món amb una mirada crítica, que els permeti gaudir d’allò que volen i intentar millorar el seu entorn.

Per fer-ho, començarem a utilitzar els projectes i els centres d’interès. Ens organitzem a través de comunitats (petits, mitjans i grans) que ens ajudaran a compartir les necessitats i interessos dels nens i les nenes. També buscarem la globalització dels continguts i l’aprenentatge significatiu a través dels projectes finalistes.

Eleccions al consell escolar 2021-2022

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, equip docent, famílies, AFA, ajuntament, personal d’administració i serveis i personal d’atenció educativa complementària.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per parts cada dos anys. Pel que respecta als representants de les famílies a l’escola, aquest any s’han de renovar dos membres, doncs el consell escolar disminueix el seu nombre total de membres per adaptar-se a la idiosincràsia del centre. Properament explicarem tot el procés i com podeu presentar les vostres candidatures.

Calendari del procés electoral

• Inici del procés: a partir del dia 2 de novembre de 2021
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 11 de novembre de 2021
  • Votacions: entre els dies 22 i 26 de novembre de 2021, ambdós inclosos
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: no més tard del dia 20 de desembre de 2021

Informació oficial del Departament d’Educació sobre la participació de les famílies a les Eleccions als consell escolars

Comencem la formació del Programa d’Acceleració de la Transformació Educativa / Eines pel Canvi (PAcTE/ExC).

Dimarts 21 de setembre es va iniciar el programa d’innovació educativa, des del Museu d’Arqueologia de Barcelona, a través de la Jornada de Benvinguda del curs 2021 – 2022 del Laboratori de Transformació Educativa “Complicitats per transformar el sistema”. Aquesta jornada de benvinguda ens va servir per… Llegeix més»

Material escolar pel curs 2021/2022

Personal del centre pel curs 2021/2022

Festa de Final de Curs

El dia 22 de juny vam realitzar la festa de Final de curs!
Va ser un dia molt emotiu, emocionant i ple de sensacions compartides amb tots els companys i totes les companyes. Vam acomiadar els “grans” de l’escola donant un present per part de tots… Llegeix més»

Colònies a la comunitat de mitjans

Els dies 12, 13 i 14 de maig la comunitat de mitjans va tenir una setmana ben especial. Després d’un any d’espera van arribar les merescudes colònies.
Enguany hem anat al Xalió a Sant Miquel de Campmajor. En aquesta casa l’entorn ens envolta d’una manera espectacular. Els boscos i el verd del paisatge fan lluir la primavera. Flors, insectes, olors i sensacions que ens transporten a llocs increïbles. Descobrint fòssils, jugant i compartint activitats anem creixent. Respectant l’entorn i gaudint del temps que podem compartir.
Ens agraden molt les colònies!

Ja s’acosta la Reina Carnestoltes!!!!

Arribem a una de les setmanes més especials de tot el curs. La setmana de Carnestoltes!!!!La Reina dels poca soltes porta festa, gresca i disbauxa per tot arreu. I es que ens cal molta diversió en aquests moments que estem passant. Gaudim i fem gaudir a grans i petits. Ballem, salten, cantem, correm, parlem i xalem amb la festa més boja de l’any.… Llegeix més»