Jornada d’escacs

Des de fa uns quants anys l’escola porta a terme la setmana dels escacs. Aquest projecte, que entra dins l’àmbit matemàtic, ens apropa d’una manera més amena i divertida aquest joc que tantes vegades hem jugat. Estratègia, normes de joc, concentració, matemàtiques, disciplina i entreteniment es barregen per tal d’acostar els alumnes aquest joc tradicional.

Durant tota la setmana, els alumnes de la comunitat de grans han anat fent partides i el divendres s’han trobat tots junts al menjador per tal de fer unes partides comunes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *