Inici de curs 23/24

Per fi ha arribat aquest dia tan esperat. Ha sigut una jornada molt especial, on ens ha fet molt il·lusió veure les cares dels nens i nenes juntament amb les seves famílies a la porta de l’escola. s’hi podia observar sorpresa, enyorament, rialles, alegria, nervis, il·lusió i un seguit d’emocions molt intenses.

Per tal de començar a trencar el gel i, respectar el moment evolutiu de cada infant, hem preparat dues rebudes diferenciades:

• A primària, tot l’alumnat ha estat rebut pel seu tutor/a i han anat cap a les grades de la pista on, després de la benvinguda i presentació de les mestres, han anat cap a les classes. Allà tots els grups s’han trobat la classe tancada, amb una nota a la porta que els proposava un repte grupal per tal d’aconseguir la clau i començar a conèixer la nova aula.

• A Infantil, els més petits, d’una banda s’ha dividit el grup d’I3 per tal de fer una acollida progressiva i poder compartir l’espai juntament amb les seves famílies, per anar-se familiaritzant, a poc a poc, amb l’escola. Els infants han pogut anar coneixent l’espai, interactuant entre ells/es i amb les propostes d’aula durant el matí. A I4 i I5, han conegut les seves referents, s’han retrobat amb l’espai i han gaudit de les propostes que les mestres havíen preparat per a que a poc a poc, tothom vagi trobant el seu lloc a l’escola.

Us esperem demà amb les mateixes ganes i il·lusió que avui. Desitgem que tothom tingui un curs genial!