Ja hem començat!

L’escola ja torna a acollir les rialles, les ganes de compartir i aquells moments tan especials que sempre es donen amb la complicitat entre els companys/es. Seguim treballant l’organització de l’escola vetllant al màxim per fer reconeixible el nostre projecte educatiu.
Acabem la primera setmana amb una sensació molt positiva. Sabem que hem obert l’escola d’una manera diferent, potser d’una manera que no ens acaba d’agradar, però també sabem que tots i totes hi estem posant totes les ganes perquè això surti bé.
Gràcies a totes les persones que estan fent tot el que poden, i més, perquè els infants se sentin acollits i a gust al seu centre.
L’equip docent i no docent us vol transmetre la seva il·lusió i esperança per fer un curs ple d’experiències positives.
Sabem que no tot serà fàcil i que hi haurà obstacles que vencerem tots junts, però creiem que era important fer-vos saber que l’escola ja ha iniciat el camí d’aquest nou curs rebent la vostra complicitat des del primer moment!
L’escola és la segona casa dels infants i cal que estiguin còmodes, confiats i relaxats. Anem creixent amb la il•lusió del primer dia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *