Nova comanda de xandalls

Des del 24 de setembre i fins a l’1 d’octubre es torna a habilitar al TPV les peces del xandall de l’escola (samarretes i dessuadores) per tal que aquells que necessiteu pugueu fer comanda. Recordeu que a la pestanya de característiques hi ha les mides que fan les peces per poder ajustar-vos a la talla que necessiteu. Recordar-vos que no s’acceptaran comandes fora de termini.

Qualsevol dubte us podeu dirigir els divendres de 15.30 a 16.30h a l’espai AMPA.

** Des de l’AMPA us volem recordar una informació sobre els XANDALLS. Com que l’escola Tagamanent és una escola pública, NO es pot obligar els i les alumnes a portar un xandall de l’escola. Evidentment, per fer educació física cal anar amb roba adequada, però NO ÉS OBLIGATORI que sigui el xandall de l’escola.