Acollida i Menjador

Servei d’acollida

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar l’AMPA de l’Escola  ofereix diferents serveis, que permeten ampliar l’horari d’estada dels alumnes a l’escola:

Servei d’acollida matí

Informació:

2020-2021. Servei de Menajdor i Acollida

El servei d’acollida de matí s’ofereix abans de l’inici de l’horari escolar.

De 7:30h a 9:00h

De 12:00h a 13:30h

Preu: En aquest enllaç podeu consultar les tarifes i els horaris.

• Per motius de seguretat, cal que acompanyeu els vostres fills fins a l’espai d’acollida. No els podeu deixar sols a la reixa d’entrada.
  • Recordem és obligatori que els i les alumnes que arriben a l’escola abans de les 8:50h, han d’entrar a l’Acollida matinal (espai: Menjador); no es poden quedar a les zones sense supervisió (al pati, als edificis, al porxo o a l’aparcament).
  • Tot i que als efectes de la responsabilitat civil derivada de l’activitat docent i directiva, l’horari del centre és de 9.00 h a 17:00 hores, i per tal de facilitar la fluïdesa en l’entrada, l’escola obre les portes a les 8.55h. Us preguem que feu ús d’aquest marge de temps per deixar els vostres fills/es, evitant així els embussos de darrera hora.

Servei d’acollida tarda

El servei d’acollida de tarda s’ofereix després de l’horari escolar.

De 17h a 19h

Preu: En aquest enllaç podeu consultar les tarifes i els horaris.

• Recordem és obligatori que els i les alumnes que es troben a l’escola després de les 17:00h, han d’entrar a l’Acollida de tarda (espai: Menjador); no es poden quedar a les zones sense supervisió (al pati, als edificis, al porxo o a l’aparcament).
  • L’horari de tancament de l’Acollida de tarda són les 19h, preguem puntualitat.

Important:

Les famílies que desitgeu fer ús d’aquest servei, cal que us poseu en contacte amb la secretaria del centre o amb Maria Cinta (coordinadora de menjador i acollida).