Escoles Verdes.

El divendres 14 de març, una representació de l’alumnat de 3r va participar al 25è Fòrum d’Escoles Verdes 💚 de les Terres de l’Ebre.

La trobada amb altres escoles del territori ens va permetre créixer i enriquir-nos gràcies al mercat d’experiències on diferents centres vam poder exposar diferents activitats relacionades amb la conservació i valoració del medi natural 🍀🌳que ens envolta.

Durant la trobada també vam poder realitzar diferents tallers educatius.

Després de dinar 🥪🥤 gaudirem d’una degustació de postres 🥧🥮🍰 proporcionats per cada centre participatiu, gaudint de la gastronomia típica de cada poble i ciutat participant.

1. Va resultar una experiència molt enriquidora 🔝que ens va permetre fer noves amistats i on vam poder explicar les nostres experiències i aprendre de les experiències dels altres centres 🫂📝