Orles de sisè

Aquest any, els alumnes de sisè hem celebrat les orles. El curs passat no es va poder fer i aquest any ens feia una especial il·lusió. En principi s’havia de fer al pati de l’escola, però pel temps plujós, vam fer cap a l’auditori de la Lira Ampostina. Els nostres tutors, Anna, Alfred i Iolanda, van ser els encarregats de presentar l’acte. Primer hi va haver uns parlaments per part del director Víctor Arribas i la regidora d’educació, Núria Marco, que van posar un segell de qualitat a l’acte. Tot seguit va començar el primer bloc, que estava dedicat als companys. Allà, cadascuna de les classes va explicar en format teatre, anècdotes que recordaven amb carinyo del seu pas pel cole. El segon bloc va estar dedicat als mestres. Els alumnes de les tres classes van llegir petits textos en prosa on recordaven els professors que havien tingut i els expressaven la seva gratitud. I el tercer bloc va estar dedicat a les famílies. En aquest cas, l’alumnat, llegia una poesia dedicada als pares i mares i on s’entreveia el sentiment d’amor i respecte que tenen vers ells. Tots aquests blocs estaven amenitzats per actuacions musicals dirigides per Laia Reverté on s’acompanyaven temes actuals amb els ukeleles.

Finalment, l’acte més esperat,l’entrega d’orles, que els mestres van lliurar a l’alumnat.

Un acte molt emotiu i que, de ben segur, recordaran sempre.