LA MARFANTA DEL LLIGALLO

Desprès d’estar molts anys voltant pel món, aquest 19 de febrer de 2020 he decidit tornar al “Soriano”, la meva antiga casa, per veure com estava.
Quina sorpresa he tingut quan he vist tants xiquets i xiquetes disfressats, m’he adonat que era carnaval i que hi havia festa i xerinola.
Sóc una “marfanta bona” i he tornat per ajudar-vos
Dormiré a les “golfes”, vigilaré com es porta tot l’alumnat i observaré què passa pel poble i pel nostre país.
M’he posat trista al veure que el nostre delta està en perill i que si no el cuidem pot arribar a desaparèixer.
També he escoltat que hi ha uns personatges que s’han inventat no sé què d’un “pin parental i d’adoctrinar”, no deuen saber què és una escola ni la feina que fan els i les mestres. (potser pertanyen a alguna secta?)
També he vist uns llaços grocs penjants pels balcons i la gent del poble m’ha comentat que eren per uns “presos polítics”.
A les pistes, he escoltat com es cantava una cançó que deia alguna cosa de “volem un gimnàs”, no sé per què deu ser!
Ja m’ho explicareu!
Bé, després d’aquest llarg viatge, estic una mica cansada, avui ja me’n vaig a dormir, però penseu que encara que no em veieu, estaré observant i vigilant que féssiu les coses bé.
Ens veiem aviat “amiguets i amiguetes”, com deia un tal “Ramon”.
Bona nit!
Uuuuuuuuuuuuuuuh!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *