Final curs 2019-2020! La caixa màgica

Els sorianets i sorianetes que formem part d’aquesta escola meravellosa hem volgut fer aquest vídeo molt especial. Fa molt que no us podem abraçar i us tenim sempre presents al nostre pensament i cor.

Us dediquem el vídeo a tots i totes, sobretot als nostres estimats alumnes als que enyorem i tenim ganes de tornar a veure.

D’altra banda, per als alumnes de 6è que ja marxen a l’institut i han tingut un acabament de curs un poc raro, però als que sempre els esperarem amb els braços oberts perquè ens vinguin a veure al Soriano!

Un vídeo amb moltes sorpreses i molt especial en que tenim una cosa molt important que us volem dir! I ho hem fet de la manera més especial possible! Amb una caixa màgica! Mireu mireu!