Quina qualitat té l’aire a Castellar?

Dins del projecte Participaire, els/les alumnes de 5è de l’escola estan fent un estudi per analitzar la qualitat de l’aire del nostre entorn més proper. S’han centrat en la qualitat de l’aire al voltant dels centres educatius del nostre poble.

Per aquest motiu han penjat mostres (quadrícules amb vaselina) al voltant de diferents escoles i instituts del poble per tal de recollir les dades que necessiten per la seva investigació. Un parell de dies després les han recollit i ara toca  analitzar-les amb microscopi per tal de veure la presència i concentració de partícules sòlides en suspensió que podem trobar-ne.