Formació en eines digitals per a famílies: Classroom

Aquesta setmana s’ha iniciat la primera de les sessions de formació, adreçades a les famílies, en competència digital. Hem fet una pinzellada de l’eina Google Classroom per les famílies de 3r a 6è. Es tracta d’un entorn virtual d’aprenentatge que ja fa alguns anys que treballem amb els alumnes de cicle superior i que aquest curs fem extensiu als del cicle mitjà. La setmana vinent, el dia 29 a les 15:45 h, hi haurà una formació presencial amb cita prèvia a l’escola sobre Recursos bàsics en el treball telemàtic (gestió de correu, entorn drive i arxius).

Us volem compartir els vídeos que s’han presentat i que serveixen com a guia per treballar amb aquest entorn.

Clicant la imatge tindreu accés.