Creem pàgines web…

Hola famílies de l’escola! Els alumnes de la classe del Món Virtual (sisè 2) aquest curs estem portant a terme diversos projectes. I avui us volem compartir un concurs en el que hem participat i que ens fa molta il·lusió que conegueu.  A més a més, gràcies a aquest concurs hem pogut connectar dos projectes en un.

El primer el Projecte del món virtual, on ens vam proposar com a repte crear una web, entre d’altres coses. I el segon el Projecte d’un món nou pel 2030, on treballem descobrint els ODS (objectius de desenvolupament sostenible)

I us preguntareu en què consisteix aquest concurs? Es tracta en crear webs amb informació sobre els ODS , a través del portal wapps.cat

A la classe hem creat 4 webs, formats per equips d’entre 4 i 5 alumnes. Cada equip ha escollit un o dos ODS i ha creat diferents continguts visuals: còmics amb Pixton, Kahoots, vídeos, Geniallys, Scratch, fotos, textos, logotips, etc.

Aquí us deixem les 4 webs per a que les pugueu mirar:

Ens ajudaríeu molt si voteu les nostres webs per poder arribar a ser finalistes del concurs. La votació estarà disponible a partir del dilluns 28 de març fins al dimecres 6 d’abril.

A continuació us deixem informació sobre com fer la votació: