Autors a les aules. Ens visita la Cinta Arasa…

El dijous 8 d’abril, a la comunitat de 6è, va tenir lloc l’activitat “Autors a les aules”, promocionada pel Departament de Cultura. Permet que l’alumnat entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores, establint un diàleg al voltant dels seus llibres i altres temes relacionats amb el fet literari.

Tota la comunitat de 6è vam llegir un llibre de la Cinta Arasa, “Les fades són calbes”. El format de l’activitat va ser una lectura col·lectiva en les estones que dediquem a llegir a l’aula, generant també moments de debat i reflexió.

I va arribar el gran dia, conèixer la Cinta, parlar amb ella, escoltar-la…va ser molt emocionant. Li vam demanar que ens dediqués un llibre a cada grup i així deixar constància d’aquesta trobada.

Recomanem que es segueixi fent aquesta activitat, ens ha agradat molt compartir un llibre amb tot el grup, conèixer a la seva autora i tenir amb ella una xerrada molt propera.

Tot un escalfament per Sant Jordi!!!