1r torneig d’escacs

Aquest curs, a l’hora de pati, els alumnes del cicle dels grans, faran un torneig intern d’escacs. Els nens i nenes que hi participen podran demostrar les seves habilitats i passar una estona ben entretinguda. El dimecres és el dia triat per fer les partides. La participació és molt nombrosa, un total de 96 alumnes inscrits. A finals de curs tindrem guanyador/a del 1r torneig d’escacs de l’escola.

Amb aquest torneig volem promoure activitats diferents a les pròpies de pati (futbol, bàsquest, ping pong…) i al mateix temps reforçar àmbits com l’estratègia i el gaudi  de participar en un torneig, independentment del resultat final.