V Congrés: Fem 10 anys

Avui hem celebrat del V Congrés de l’escola. Aquest curs, com no podia ser d’altra manera, el tema era el desè aniversari de l’escola. Tots els cursos han tractat un tema relacionat: els noms dels cursos al llarg d’aquest temps, els anys de les escoles de Castellar, com hem après dels altres cursos, el passat ens porta al futur, el que significa l’escola per nosaltres, els descobriments científics de fa 10 anys,  la revista dels 10 anys, el documental dels 10 anys, la maqueta de l’escola. Una data a recordar.