Dia de la música

Avui divendres 22 de novembre, dia de Santa Cecília, hem celebrat a l’escola el dia de la música. Al llarg del matí han sonat per megafonia les cançons recomandes pels mestres per treballar en un clima tranquil i relaxat. Si les voleu escoltar aquí teniu la playlist.

Al llarg del dia també tots els cicles han fet l’intercanvi de cançons pel seus companys.

Els petits, a més, a la tarda han rebut la visita de quatre exalumnes que els han fet unes classes de música molt entretingudes i han pogut gaudir de les peces que han tocat amb el saxo, la trompeta, el violí i el violoncel.

clica damunt la foto per veure els videos

El mitjans han fet un mini concert amb les cançons de les classes al porxo del pati de primària.

clica damunt la foto per veure els videos

Els grans han presentat les seves cançons en format videoclip.