XIV Jornada Pedagògica…

A diferència d’altres anys, aquest curs la Jornada Pedagògica amb famílies la celebrem tot just quan encara no portem ni dos mesos de curs. El lema de la Jornada, “Més enllà del camí fàcil”, deixa clar que la cultura de l’esforç i l’autosuperació són valors i pilars fonamentals per tenir èxit a la vida. L’escola no pot deixar de banda inculcar aquests valors i l’empoderament dels nostres alumnes. Al llarg del curs s’anirà treballant de forma regular i es farà la cloenda amb un congrès on s’arribarà, com sempre, a uns acords d’escola.

La Jornada ha començat amb una presentació dels representants de les classes de diferents experiències del que han fet fins ara per millorar el dia a dia de l’escola i quins objectius es plantegen per aconseguir-lo. En aquesta presentació hi ha un breu resum.

Seguidament la psicopedagoga i terapeuta Anna Serra Dolcet ha realitzat un taller conferència per les famílies i mestres, en el que ens ha fet participar i reflexionar sobre el tema. Sense dubtes ha estat molt interessant.