Reinaugurem la caseta ecològica…

Avui divendres 29 de setembre hem celebrat una festa interna d’escola per presentar a la resta de grups el nom de la classe i els propòsits  per aquest nou curs escolar. També hem convidat  exalumnes del curs passat (promoció 14-23) per fer la reinauguració de la caseta ecològica, que ells van reparar i que s’ha acabat de decorar aquestes setmanes de setembre. En aquest acte ens han acompanyat els capgrossos de l’escola.

Després tots cap a la pista  a ballar una mica amb la presència dels gegants del poble, que donen nom a l’escola!