Projecte Recooperem

L’escola participa, des del curs 2015-2016, en el projecte Recooperem que consisteix a impulsar la creació de canals d’aprofitament dels aliments, amb la finalitat de proveir de menjar aquelles persones amb necessitats específiques. Així, els municipis adherits distribuiran aliments cuinats a les famílies que tenen necessitats socials concretes, ja sigui per la seva situació econòmica o per la seva situació de dependència.
En acabar el servei de menjador de l’escola, que ofereix Campos Estela, la mateixa empresa repartirà els aliments cuinats que no hagin estat servits en recipients que s’etiquetaran amb informació rellevant (aliment, quantitat i data de congelació). Els àpats s’emmagatzemaran al centre, congelats a -18º, i voluntaris de Càritas Castellar els traslladaran als congeladors de les dependències de l’entitat, des d’on es distribuiran posteriorment.