MOBILITZEM-NOS CONTRA L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Aquest divendres 27 de setembre és jornada de mobilització i de lluita contra l’emergència climàtica que viu el nostre planeta. Aquest canvi climàtic produït per l’activitat humana, que altera la composició de l’atmosfera mundial i que tants greus problemes està aportant al planeta, és un tema global i que des de l’escola s’està treballant a diferents nivells. Us deixem uns exemples treballats per alumnes de 3r del centre des de l’àrea de castellà, per alumnes de 2n i per alumnes de 4t des del racó de notícies interessants.