Escola Nova 21: jornada de treball i projecció de pel·lícula

El passat dimecres dia 3 d’octubre vàrem acollir la primera trobada 18-19 de la xarxa Badabadocs d’Escola Nova 21. Va ser una trobada molt energètica i engrescadora, en la que vam rebre comentaris molt positius dels mestres que van visitar espais de la nostra escola, que mostraven el nostre marc metodològic i deixaven veure la feina feta per concretar la visió d’escola.

Dins del marc d’EN21, aquest dimarts 9 d’octubre, s’ha fet extensiu a totes les escoles i instituts de Castellar la projecció  de la pel·lícula  “The Most Likely to succeed” a l’Auditori del Mirador. Aquest documental, proporcionat per la xarxa escola nova 21, ens convida a continuar somiant i creant la nostra visió d’escola, posant la mirada en la transformació educativa a secundària, provocada pels canvis socials i econòmics.