Erasmus+ 2022

Avui dissabte tres mestres de l’escola, la Mariona, la Laura i la Glòria realitzaran les tres mobilitats previstes en el projecte seleccionat Erasmus  “Every voice matters”. Durant una setmana rebran formació i visitaran escoles a Finlàndia i Estònia amb els següents objectius:

• Compartir bones pràctiques i conèixer noves estratègies de millora de l’atenció a la diversitat a les aules, pràctiques més inclusives i sistemes d’avaluació més qualitatius.
  • Millorar la competència lingüística de l’alumnat i professorat, vinculant-se a projectes plurilingües i augmentant programes de cooperació Europeu.
  • Compartir i millorar en aspectes del nostre marc metodològic:organització d’espais, agrupaments i horaris.

Quan tornin compartiran en claustre allò que han vist i après, per tal de decidir, si es poden incorporar com a possibles millores dins el nostre marc metodològic.

Podeu seguir aquesta experiència a través del següent bloc: https://erasmussolilluna22.blogspot.com