Eix Transversal…

Ahir dijous 9 de juny van realitzar la cloenda de l’eix transversal d’enguany: Coeducació.

Durant el matí vam  celebrar El Congrés on els grups classe van explicar i  visitar la “fira-exposició” dels treballs de les comunitats de l’escola.

Posteriorment es va realitzar una reunió del consell d’alumnes on es van redactar uns acords a nivell d’escola sobre la coeducació.

A la tarda es va realitzar la XIII Trobada Pedagògica amb les famílies. En primer lloc les famílies van poder visitar l’exposició dels treballs de les diferents comunitats, i també assistir a la presentació realitzada, com a mostra, per part dels alumnes de 3rB i 6è. Posteriorment l’experta Ana Cruz (Formadora de la Cooperativa Candela) va realitzar una xerrada i un taller molt interessant (“Ni prínceps blaus ni princeses promeses”) per les famílies.