Nom de l'autor: admin

IV Congrés: Respira i Somriu

Després de treballar al llarg de vàries setmanes de forma transversal el tema de la relaxació, avui dia set d’abril tots els cursos s’han traslladat a l’Auditori municipal per mostrar a la resta de companys què han treballat i les conclussions a les que han arribat. Us deixem un petit recull d’aquesta feina així com uns […]

IV Congrés: Respira i Somriu Llegeix més »

Cantem

Un any més s’ha celebrat a l’Auditori municipal la Trobada de Cantem, organitzada pel Grup de Treball de Música. Els alumnes de 3r de la nostra escola hi han participat. Tot i els nervis, l’actuació ha estat magnífica, com haureu comprovat en directe. Podem afirmar que tenim uns grans artistes a l’escola. Felicitats. Gaudiu de les

Cantem Llegeix més »

Cloenda feliç!

Després de mesos de treball, les classes de tercer finalitzen el seu projecte solidari a favor dels nens i nenes d’Etiòpia. Avui 31 de març tots el alumnes de primària han assistit a les pistes poliesportives per córrer un kilòmetre de solidaritat. Ha estat un matí fantàstic dedicat a una gran causa. Felicitats!!!  

Cloenda feliç! Llegeix més »

Projectes, una moda?

Aquest dissabte 25 de març va tenir lloc a la UAB la Jornada PROJECTES, UNA MODA?, organitzada pel Grup de treball de l’ICE. Hi vam assistir en representació de l’escola: la Mercè P, la Glòria M, l’Elena, la Dolors i la Isabel. La Mercè i la Glòria van portar a terme un taller, Geometria en

Projectes, una moda? Llegeix més »

Robòtica amb els Bee-bots

Durant dues setmanes disposem en préstec d’una maleta de robòtica pels nens de EI i CI. Es tracta de les abelles Bee-Bot que permeten començar a ensenyar control, llenguatge direccional i programació als més petits de l’escola.  El Bee-bot, és un robot en forma d’abella molt divertit. Ens permet poder programar-lo per moure’l. Això vol dir

Robòtica amb els Bee-bots Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut