Tió de Nadal

Aquest dimarts passat els nens d’Educació Infantil, 1r i 2n van fer cagar el Tió a l’aula de psicomotricitat.
Va ser molt emocionant i els nens van quedar molt contents ja que els va cagar un regalet per cada un d’ells. Us deixem unes fotografies dels… Llegeix més»

Som uns artistes

Ahir dimarts els infants del grup de Ball modern van fer una petita actuació on mostraven el gran treball que han fet aquest primer trimestre. Ho van fer molt bé i van gaudir moltíssim. Així que des d’aquí volem felicitar-los a tots ells i a… Llegeix més»

El treball sobre el clima

Al llarg el primer trimestre els alumnes de 5è A i 5è B han dut a terme un projecte sobre el clima. Molta il·lusió i molta feina al llarg d’aquest trimestre investigant sobre el clima, el temps i el canvi climàtic. Molts moments de riure,… Llegeix més»

Recapte per la Marató de TV3

El passat 1 de Desembre vam dur a terme la jornada per recaptar diners per la Marató de TV3, on ara ja us podem confirmar que vam aconseguir 395 euros!! Com ja sabeu aquests aniran destinats a la investigació contra el càncer. Tot plegat només… Llegeix més»

La Marató a l’escola

El passat dissabte 1 de desembre vam portar a terme la ja tradicional jornada per col·laborar amb la Marató de TV3, que aquest any estarà dedicada a la investigació pel càncer.

Un cop decorat l’espai amb els cartells realitzats pels infants, vam engegar el matí amb… Llegeix més»