Coneixem la Rosa Serra

Estimada Rosa,

et volem donar les gràcies per haver-nos convidat al teu taller, per nosaltres ha estat la primera vegada que hem anat a un taller d’una escultora tan important. Ha estat una experiència única i extraordinària i ens ha omplert el cap i el cor. Les teves escultures arreu del món representen el poble de Catalunya i mil gràcies per l’art treballat amb alegria, pau, bellesa fent un elogi al sentit del tacte. Va ser un plaer poder-te conèixer i escoltar-te, i tocar les teves escultures.

T’enviem una forta abraçada!!!

El passat dimecres 14 de marc, ens vas rebre i atendre al teu taller d’Olot i et volem fer un seguit d’agraïments:

Gràcies per ensenyar-nos les teves escultures.

Gràcies per explicar-nos com les vas fer i quines tècniques vas fer servir.

Gràcies per la teva amabilitat i el teu temps compartit amb nosaltres.

Gràcies per tot el que ens vas explicar i vam aprendre.

Ens ha servit per apreciar, entendre i valorar més la feina de l’artista i l’art en general.

Els nens i nenes de 5è de l’escola de Sentfores