Menjador escolar

Altes, baixes i absències
El servei de menjador està obert a tot l’alumnat del CEIP Sentfores. Segons les necessitats de les famílies, es pot fer ús del menjador:
– En condició de fix/a – Nens o nenes que dinen a l’escola cada dia, i que en el cas en que no hi assisteixin, encara que sigui per causa justificada, fan front al pagament de la quota establerta per a les absències justificades, i que per tant, contribueixen al sosteniment dels costos de l’estructura fixa del servei.
-En condició d’eventual – Nens o nenes que quan no assisteixen al menjador, no fan front al pagament de la quota establerta per a les absències justificades, i que per tant no contribueixen al sosteniment dels costos de l’estructura fixa del servei.
Una família pot donar-se d’alta del servei de menjador en qualsevol moment, al llarg del curs, sempre i quan formalitzi la inscripció i ho faci amb suficient antelació.
Igualment, les famílies poden donar-se de baixa d’aquest servei en qualsevol moment. La baixa es fa efectiva quan s’ha comunicat formalment a la coordinadora de menjador. Es recomana fer-ho amb suficient antelació.

Si heu de fer ús del menjador de manera esporàdica, és molt important seguir les següents normes:
– Informar a la tutora el dia en que teniu previst que el vostre fill/a es quedi a dinar a l’escola.
– Posar-vos d’acord amb la Fina Crusellas, Coordinadora del servei, per concretar la forma de cobrament del cost del servei.
Pel que fa a les absències, considerem que són justificades:
– els dies en que la mainada va d’excursió o de colònies
– els dies en que un nen o nena causa baixa del servei per motius diversos (malaltia, vacances familiars o altres qüestions) i la família ho comunica amb suficient antelació a la tutora o a la coordinadora de menjador.

Tel. La Xarranca : 649185007
e-mail la Xarranca: laxarranca@gmail.com

Instagram: @laxarrancasccl

Els preus bàsics previstos per al curs 2017/2018 són:

Tipus de menús Preu menú/dia
Nens/es fixos 6,33 €/dia
Nens/es eventuals 6,70 €/dia
Absències justificades 4,10 €/dia

En el cas dels nens/es que es queden a dinar a l’escola en condició de fixos, el cobrament dels rebuts es farà mitjançant domiciliació bancària. Els rebuts es giraran entre el dia 1 i 5 de cada mes.

Els nens i nenes que es queden a dinar a l’escola han de portar el següent material:
– Una màrfega i una manta o sac de dormir (els nens i nenes de P3)
– Un necesser amb raspall de dents i dentifrici (només aquells infants que per problemes de càries o per tractaments d’ortodòncia han de rentar-se les dents després de cada àpat, de Primària)

Aquest any s’organitzaran tres torns:

• Primer torn. Comença a les 12:30h del migdia quan els més petits, la mainada d’educació infantil, acaba les classes del matí i entra al menjador per dinar. Els nens i nenes de P3, un cop dinats, fan la migdiada.
  • Segon torn: Comença a la 13h del migdia pels alumnes de cicle inicial i cicle mitjà.
  • Tercer torn: Comença a les 14h del migdia pels alumnes de cicle superior.

Durant la franja horària de menjador, de 13h a 15h., les monitores acompanyen en tot moment les activitats de la mainada ( migdiada, descans, esbarjo, joc dirigit …)