Proposta d’activitats extraescolars (curs 2024-25)

Des de l’AFA ja estem organitzant les activitats extraescolars de cara al curs vinent! Tenim moltes idees, però volem saber quines activitats us interessen més.

Us fem cinc cèntims de les activitats proposades tan per cicle infantil com per primària (que varien lleugerament). Al final de cada explicació per cicle hi teniu l’enllaç directe a l’enquesta que agrairem molt que hi dediqueu uns minuts a respondre-la (teniu temps fins divendres dia 10 de maig).

Enllaços a les enquestes: ENQUESTA INFANTIL | ENQUESTA PRIMÀRIA

Els preus són aproximats i podrien variar lleugerament segons l’establert pel centre que imparteix l’activitat extraescolar.

• ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER ALUMNES D’INFANTIL (I3, I4 i I5)

MULTIESPORTS RITMES (I4, I5) – Activitat física multiesportiva en la que els nens i nenes triaran i practicaran diferents esports durant el curs escolar. En total, 5 esports a escollir i 6 sessions de cada esport. Preu: 27€/mes. Gestionat pel Consell Esportiu d’Osona. Més informació.

CIRC (I5) – Formació de diferents disciplines aèries com malabars, equilibris, acrobàcia, dansa, creació, teatre, trapezi, teles i cèrcol. Es tracta d’una proposta d’entrenament  físico-esportiva, no competitiva, d’educació artística en el lleure i d’educació de valors a través de les Arts del Circ. Preu: 30€/mes. Gestionat per Verticalfit Vic. Més informació.

ANGLÈS (I3, I4, I5) – Que els alumnes puguin aprendre amb una immersió total de la llengua anglesa i sobretot amb ganes de passar-ho bé i comunicar-se a través del joc. Preu: 30€/mes. Gestionat per Osona Idiomes. Més informació.

MIX ARTS (Arts plàstiques i escèniques) (I4, I5) – Activitats creatives com ara dibuix, fang, pintura, collage, manualitats de tot tipus. També arts escèniques com pallassos, teatre i jocs varis. Objectiu: que l’alumne expressi el que té dins a través de les diferents arts proposades, guanyant confiança amb ell mateix. Preu: 27€/mes. Gestionat per Alquimia. Més informació.

LUDICTRAIL (I4, I5) – Esport a l’aire lliure. Practiquem un esport individual en grup. Trailrunning impartit per monitors ben preparats. Aprendre a córrer per diferents terrenys a través de jocs prenent consciència de l’entorn d’una manera respectuosa. Preu: 29€/mes. Gestionat per Diedre Escola de Trail. Més informació.

Ens podeu ajudar responent a la següent ENQUESTA per alumnes d’Infantil (una enquesta per fill/a). Teniu temps fins divendres dia 10 de maig.

• ACTIVITATS EXTRAESCOLARS PER ALUMNES DE PRIMÀRIA (De 1r a 6è)

BÀSQUET (1r-6è)Preu: 15€/mes. Gestionat pel Club Bàsquet Vic.

PATINATGE (1r-6è)Preu: 20€/mes. Gestionat pel Consell Esportiu.

SURFSKATE (1r-6è) – El surfskate és un patinet amb un eix dissenyat per poder fer moviments de surf i snowboard. Una activitat molt dinàmica i divertida. Preu: 30€/mes. Gestionat per Naraua. Més informació.

CIRC (1r-6è) – Formació de diferents disciplines aèries com malabars, equilibris, acrobàcia, dansa, creació, teatre, trapezi, teles i cèrcol. Es tracta d’una proposta d’entrenament  físico-esportiva, no competitiva, d’educació artística en el lleure i d’educació de valors a través de les Arts del Circ. Preu: 30€/mes. Gestionat per Verticalfit Vic. Més informació.

ANGLÈS (1r-6è) – Aprendre l’idioma dins d’un context d’immersió total de la llengua anglesa. Treballar reading, writing, listening i speaking. Preu: 37€/mes. Gestionat per Osona Idiomes. Més informació.

MIX ARTS (Arts plàstiques i escèniques) (1r-6è) – Activitats creatives com ara dibuix, fang, pintura, collage, manualitats de tot tipus. També arts escèniques com pallassos, teatre i jocs varis. Objectiu: que l’alumne expressi el que té dins a través de les diferents arts proposades, guanyant confiança amb ell mateix. Preu: 27€/mes. Gestionat per Alquimia. Més informació.

ORDINOGRAFIA (3r-6è) – Aprendre els moviments correctes dels dits de les mans al teclat a l’ordinador per assolir la màxima velocitat a l’hora de teclejar. Preu: 30€/mes. Gestionat per La Rutlla. Més informació.

EDUCACIÓ EMOCIONAL I HABILITATS SOCIALS (1r-6è) – Dotar els nens i nenes d’intel·ligència emocional i interpersonal. Proporcionar eines per prevenir problemes interpersonals, millorar el clima escolar i el desenvolupament social de l’alumne. Preu: 40€/mes. Gestionat per Espai Ubuntu. Més informació.

ROBÒTICA (1r-6è) – Una extraescolar tecnològica que potencia l’ús de la lògica, l’enginy i la creativitat de manera lúdica. Disseny i impressió 3D i disseny de videojocs. Preu: 35-38€/mes. Gestionat per Enginy. Més informació

LUDICTRAIL (1r-6è) – Esport a l’aire lliure. Practiquem un esport individual en grup. Trailrunning impartit per monitors ben preparats. Aprendre a córrer per diferents terrenys a través de jocs prenent consciència de l’entorn d’una manera respectuosa. Preu: 29€/mes. Gestionat per Diedre Escola de Trail. Més informació.

Ens podeu ajudar responent a la següent ENQUESTA per alumnes de Primària (una enquesta per fill/a). Teniu temps fins divendres dia 10 de maig.

Us volem agrair la vostra participació perquè l’oferta d’activitats fora del curriculum escolar sigui el més variada i ajustada als gustos i necessitats de les families i alumnes de l’escola!

Enllaços a les enquestes: ENQUESTA INFANTIL | ENQUESTA PRIMÀRIA