Visita d’en Pep Molist.

El passat 24 d’abril, l’ endemà de Sant Jordi, va venir a l’escola l’escriptor i bibliotecari Pep Molist. Els nens i nenes de 3r. hem llegit dos dels seus llibres: Ricard i el forat negre,  a 3r  i Les enigmàtiques fotos del senyor Clarissa, a 4t. L’ experiència de venir i poder parlar amb l’autor dels llibres llegits i treballats a classe,  ha estat molt engrescadora i  gratificant . Li vam poder demanar un pilot de preguntes que ens anaven sorgint mentre anàvem llegint el llibre i també ens va explicar uns contes molt divertits. Ah! i al final va fer  una dedicatòria pels alumnes i una altra per les mestres!!! Moltes gràcies,  Pep Molist !!! Recordarem sempre el teu llibre i la tertúlia que vam fer amb tu!!