Sortida Sant Martí

Benvolgudes famílies,

Avui els alumnes i les alumnes de 3r i 4t de primaria hem fet una sortida per celebrar Sant Martí, el patró de la Guixa-Sentfores.

En aquesta sortida hem aprofitat per fer una visita al barri, i gràcies a la mestra Ceci, hem après la història i algunes anècdotes sobre diferents punts i zones de l’entorn. Hem visitat la Plaça de la Creu, l’antiga escola, la Plaça de l’Església, el Carrer Major, la zona del riu Mèder i per acabar, el Pla del Maset. També hem escoltat la llegenda de Sant Martí.

Després de la passejada hem esmorzat i ens hem esbargit una mica, disfrutant de l’entorn, per fer-nos passar el fred.

Les mestres i el mestre de cicle mitjà us desitgem que disfruteu de les fotos!