Projecte 4t Per què serveix la nostra sang?

Al llarg del segon i tercer trimestre, els alumnes de 4t hem treballat el projecte de la SANG i concretament la pregunta marc Per què serveix la nostra sang?

Vam realitzar tot un treball de recerca sobre el tema i ens vam dividir en 6 grup d’experts. Cada grup d’expert investigava un subtema com la sang i els seus components, les seves malalties, el sistema circulatori, el fetus i la sang, el banc de sang i teixits, i els grups sanguinis. Cada grup elaborava un pòster/lapbook per plasmar els seus coneixements i, paral·lelament, fèiem la xarxa de coneixements.

Una de les activitats finals va ser la penjada de cartells de sensibilització als majors d’edat pel barri de l’escola i l’exposició de tot el nostre projecte a la comunitat educativa (alumnes, mestres, famílies i personal no docent).

Us compartim un seguit de fotografieshttps://photos.app.goo.gl/6swkFKj4VdhcXDvJ9

Esperem que hagueu disfrutat molt veient el nostre projecte (nosaltres ho hem fet!!!) i recordeu,

DONAR SANG ÉS VIDA!