Pack cultura catalana: Sagals d’Osona

La tarda del divendres 8 de març ens van venir a visitar alguns membres dels Sagals d’Osona, la colla castellera de la comarca, a l’escola.

El Jordi ens va explicar a l’aula la història de la colla, què son els castellers, els castells i les seves parts, la vestimenta (els pantalons, la camisa i el mocador), la música… vam conèixer una mica més el món casteller.

Després vam anar al gimnàs de l’escola a practicar-ho i ens van ajudar el cap de colla i alguns membres. Ens vam posar la faixa, ens vam enfilar un sobre l’altre… va ser molt divertit!

Us compartim un seguit d’imatges on veureu que ens vam convertir en petits castellers: https://drive.google.com/drive/folders/1YZCTRjQOvKgcgdQFLKGV8S6kL_d-D59j?usp=drive_link

3r, Salvador Dalí