EL CASTELL DE SENTFORES

Dimecres 11 de novembre del 2020 era el dia de Sant Martí i per celebrar-ho els nens i nenes de cicle mitjà vam anar al castell Sentfores. Vam caminar 4’47 km i vam estar tres  hores i mitja caminant. Teníem una roda que quan la posaves a terra i  tu camininaves et comptava els quilòmetres i els metres. Dos dies abans van venir els agents rurals a l’escola  i ens van dir que si trobàvem  trampes que els truquessim. També ens van donar uns gràfics per reonèìxer les petjades  i excrements dels animals. Només vam trobar petjades de guineu i excrements  només de gos.

Ens vam parar a esmorzar a Cal Canonge i com que era un lloc privat no podíem deixar papers i plàstic.

Vam pujar  fins al castell de Sentfores però  no quedava castell perquè el van destruir. Aleshores un cop  a dalt ens vam orientar per saber els punts cardinals i ens vam preguntar perquè on vivim es diu  la Plana de Vic i és perquè és un lloc pla i  al voltant està ple de muntanyes. Després  tot caminant vam tornar cap a l’escola.

Lucia Morera

Cliqueu sobre el mapa per veure l’àlbum de fotografies.