Dijous llarder

Dijous 11 de Febrer del 2012 va ser Dijous llarder i els alumnes de l’escola Sentfores ho vam celebrar. Els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a tres  llocs diferents de Sentfores.

Els de Cicle Mitjà B van anar al Pujolar, Els de Cicle Mitjà A van anar al Serrat de les bruixes i finalment els de Cicle Mitjà C vam anar vora el  riu Meder.

Els tres grups vam marxar a les 10:30 hi vam arribar cap a les 11:00.

Primer vam esmorzar i després ens van deixar jugar fins les 12:30. Aleshores vam recollir hi vam tornar a l’escola. Allà vam treballar una mica i vam parlar de l’excursió i de seguida  ja vam anar a dinar.  El dijous llarder del 2021 va ser una experiència única.

Eloi Casas

Cliqueu sobre la foto veure l’àlbum.