ANEM DE COLÒNIES. TERCER DIA

El 12 de març va ser l’últim dia que erem de colònies. Ens vam despertar molt d’hora i primer ens vam vestir i arreglar. Després vam estar molt ocupats fent les maletes i plegant el sac. Vam deixar les maletes a baix i vam anar a esmorzar. L’esmorzar estava molt bo. Mentre les mestres esmorzaven ens van deixar jugar una estona.Quan vam estar tots a punt vam anar caminant cap a l’Escala. Pel camí vam veure un rec i hi havien diferents ocells: polles d’aigua, ànecs de coll verd….

Ens van donar uns cromos al primer lloc on vam parar. Mentre caminàvem havíem de enganxar els cromos en un àlbum. Els cromos eren de diferents llocs de l’Escala. Vam  passar per: el safareig, la font, una estàtua dels jocs olímpics, la roca del lleó,la roca del cargol, una torre de vigilància… Finalment vam arribar al bunker i se’ns va posar a ploure i vam tornar enrere.  Aleshores vam anar al Museu de l’Anxova i la Sal. Allà vam mirar un vídeo sobre com pescaven i salaven l’anxova i després vam fer una petita visita al museu.

Vam tornar cap a l’alberg i amb els nostres monitors vam  comentar què havíem fet tots aquells dies. De seguida vam anar a dinar i quan vam acabar hi havia l’autobús per portar-nos cap a l’escola. Durant el viatge vam veure una pel·lícula i el viatge se’ns va fer molt curt perquè no ens en vam adonar i ja vam ser a l’escola. Va ser genial, les millors colònies del món!!!

Alumnes de CMC

Clica la foto per veure l’àlbum.