Excursió Granja-Escola

El dia 22 d’octubre vam anar d’excursió la Granja-Escola de Sant Maria de Palautordera.

Les nenes i els nens de cicle inicial vam poder gaudir d’una sèrie d’activitats per fomentar la responsabilitat, la confiança en els altres, el treball en equip i l’autonomia.

Per treballar la responsabilitat i la confiança vam fer un circuit en parelles, un nen/a amb els ulls tapats feia el recorregut del circuit seguint les indicacions que li deia el seu company/a. Va ser una estona intensa i de superació per alguns nens i nenes, però el més important és que vam entendre  tots plegats la importància de confiar i ajudar.

El treball en equip requereix bona entesa, planificació, arribar a acords,… era el moment de fer de pastors i pastores per treure les cabres del tancat. No va ser una tasca molt fàcil, però la constància ho va fer possible.

Per fomentar l’autonomia vam haver de parar taula  a partir d’un menú i dels nombre de persones que el menjarien. També vam preparar una maleta de viatge tenint en compte el lloc on es volia anar i l’estació de l’any. Parar la taula és una de les tasques que els nens i les nenes  participen més a casa i està molt bé!!! En canvi, fer la maleta va ser per a molts dels alumnes una nova experiència i molt divertida!

Tots junts vam afrontar reptes, noves experiències,… i sobretot ens ho vam passar molt bé!!!

Us deixem un recull de fotos i esperem que us agradin.

CLASSE EL GAT AMB BOTES

CLASSE TELMA L’UNICORN