Dia de Sant Martí

Hola famílies!

El passat 11 de novembre va ser Sant Martí, patró de la nostra escola, per aquesta raó va ser un dia molt especial per a nosaltres i vam celebrar-ho com cal!

Al matí, a l’escola, vam fer diferents activitats: primer vam llegir la llegenda de Sant Martí per a saber perquè era tant important, després vam pintar un Arc de Sant Martí amb tots els seus colors i, finalment, vam triar una dita d’aquest Sant, vam parlar del seu significat i la vam escriure i dibuixar.

A la tarda, tot Cicle Inicial, va anar al Serrat de les Bruixes a gaudir de la natura i a jugar amb els companys i companyes. Ens ho vam passar molt bé!

A continuació us deixem un recull de fotos

Clica sobre la imatge i podràs veure l’àlbum.