Infant protagonista- I3 Oleguer Sayós

Aquesta setmana l’Oleguer ha sigut el protagonista. Han vingut a l’escola el pare i la mare i  han estat amb nosaltres compartint una bona estona. Primer  l’Oleguer s’ha disfressat de bomber i després ens ha ensenyat un camió de bombers de joguina, amb la seva escala  que s’anava allargant i la sirena que  ens ha ensenyat com sonava. L’Oleguer, portava una disfressa molt bonica amb totes les eines que necessita un bomber per a treballar . Ens ho ha anat ensenyant tot: una mànega, un walkie-talkie per comunicar-se, una llanterna, un altaveu, un extintor.. Per acabar d’entendre què és un extintor, hem buscat si en teníem cap a l’escola i n’hem trobar dos  i un era  ben a prop de la nostra aula.

Després ens han explicat un conte sobre els bombers, on hem anat aprenent moltes més coses dels bombers, sobre les seves tasques: apagar focs, ajudar en els accidents de transit que ho requereixi, ajudar a baixar gats dels arbres,.. i  una altra cosa important és que moltes vegades van acompanyats de l’ ambulància i d’un cotxe de policia.

Per acabar ens han posat un petit vídeo on hem vist a l’Oleguer enfilat al camió de bombers al seient del conductor. Un camió de veritat que a la porta i havia el número 112. Fa poc ells van visitar el parc de bombers de Vic i van  gravar aquestes imatges. Per visionar el vídeo ens hem imaginat que estàvem al camió amb ell i hem posat totes les cadires  com  si anéssim  en camió.

Hem vist un Oleguer molt content i molt ficat en el paper dels bombers.

Clica a la foto :