Infant Protagonista – I3 Noa Méndez

Aquest dijous la protagonista ha sigut la Noa Méndez. Han vingut a l’escola la mare, el pare i la seva germana. La Noa ens ha presentat  els pare i la germana i  hem visionat ,a la pantalla de l’aula, les fotos de la Noa quan era petita i també les de la seva família.  Han portat també les joguines preferides de la Noa que són una corona de princesa i  una vareta màgica  . Després ens han preparat una activitat plàstica molt bonica. Els nens s’han assegut a les  taules i havien d’escollir diferents mides de cercles de colors diferents , per fer una flor de feltre. Després d’encolar-la hi han posat un adhesiu de cara  i també un pal de colors i una etiqueta amb una cinta de colors. Hem fet una activitat primaveral ben  original. Gràcies família per regalar-nos aquesta estona. Ha estat fantàstic!!!

Clica a la foto si en  vols veure més.