Infant protagonista I3- Miracle Ogidi

Aquesta setmana la Miracle ha sigut la protagonista. Ha vingut la seva mare a l’escola a compartir una bona estona amb tots nosaltres.

La Miracle ens ha presentat a la  seva mare  i ens ha explicat que a casa són quatre :el pare, la mare , la seva germana  petita i ella. Ens han dit que a la Miracle li agrada molt  ballar i hem començat ballant diferents tipus de música com la cançó de ” Waka, waka “de la Shakira, o la  de “M’he enamorat al supermercat” de Lildami…i moltes d’altres. Ens  hem divertit ,movent-nos al ritme de la música. Després hem jugat al joc de les cadires mentre sonava la música.  Al final  ens hem relaxat una estoneta i hem acabat asseguts  escoltant un conte que ens han explicat molt bé i després els hi hem fet algunes preguntes.

Moltes gràcies  perquè hem ballat, jugat i hem passat una bona tarda !!

Clica a la imatge per veure més fotos.