ELS NENS I LES NENES D’INFANTIL JA TORNEM A SER A L’ESCOLA!!!!

Sens dubte ha estat un inici atípic, però com cada curs, es respira la il·lusió i l’alegria del nens i nenes. Poder anar a l’escola és fantàstic!!!!

Aquestes tres primeres setmanes han estat de retrobades, d’explicar-nos coses, i especialment de repassar les normes que haurem de complir totes i tots per poder conviure respectant les mesures de protecció i seguretat dins de l’escola.

Ens agrada molt poder fer activitats tots plegats però aquest curs haurem de conviure només amb el nostre grup! Aquí ens teniu:

NOSALTRES SOM LA CLASSE BLAVA. JA FEM P3!!!

NOSALTRES SOM LA CLASSE GROGA. JA FEM P4!!!

NOSALTRES SOM LA CLASSE VERMELLA. JA FEM P5!!!