CONVIVÈNCIES DE I5

El dia 31 de maig els alumnes de I5 vam fer les convivències a la nostra escola. Dimecres a les cinc de la tarda ens vam donar pa amb xocolata, després vam anar jugar a la pista a diferents jocs: l’amagada, arrencar cues, el joc de la patata, el de l’eruga, el de la xocolata… Mentre jugàvem en grups de quatre, ens vam anar preparant el nostre llit! També vam ballar molt, vam jugar al joc dels carretons i més tard ens vam engalanar amb les nostres corbates per anar al sopar de gala. Després de sopar ens vam endinsar en el joc de nit. Va ser molt emocionant i divertit perquè al final el fantasma va resultar ser un fantasma bo! Ens va regalar el conte ” Un regal de por”!  I finalment ens vam posar el pijama, ens vam rentar les dents i vam anar a dormir. L’endemà vam esmorzar xocolata calenta i a mig matí vam menjar fruita. Ens va agradar molt viure aquesta experiència amb tots el nostres companys i companyes!

Si voleu veure algunes fotos cliqueu en aquest enllaç: https://photos.google.com/share/AF1QipNQud7LDXzKdZj_bf1bR2YNVWa4Teil7kqYKL_DDmFOpUDwqfSN9CtU5xQbdQ8IAw?key=bWV5R1pZYUh2YTZjTHhjMkNzRjJJSWU1UUhicERB