REUNIONS VIRTUALS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

esperem que haugeu passat un bon estiu i que estigueu bé de salut.

Els i les mestres de l’escola ja estem preparant la tornada, amb moltes ganes i il·lusió per veure els vostres fills i filles el dilluns dia 14 de setembre, malgrat les incerteses del moment.

Vivim una situació complicada que ens ha fet canviar molts aspectes del funcionament de l’escola. Per explicar-vos tots aquests canvis, us convoquem a una reunió virtual on, a part de presentar-vos el pla d’obertura de la nostra escola, podreu conèixer la tutora del vostre fill/a. Serà, doncs, una reunió informativa amb l’objectiu de resoldre els màxims dels vostres dubtes genenrals.

De totes maneres, sabeu que per qüestions més personals, podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic de l’escola. Intentarem donar respsta al més aviat possible.

Els dies i hores de les reunions seran:

EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4 I P5):  DILLUNS 7 DE SETEMBRE, A LES 18h.

CICLE INICIAL (1r i 2n): DIMARTS 8 DE SETEMBRE, A LES 20h.

CICLE MITJÀ (3r i 4t): DIMECRES 9 DE SETEMBRE, A LES 20h.

CICLE SUPERIOR (5è i 6è): DILLUNS 7 DE SETEMBRE A LES 20h.

Per tal de connectar-vos a la reunió d’inici de curs cal que entreu al següent enllaç, cliqueu a Uneix-me a una reunió o inicia’n una i podreu entrar utilitzant la contrasenya SENTFORESREUNIOPARES (majúscules i sense espais)

://meet.google.com/?authuser=0

Atentament,