Comunicat coronavirus

Benvolgudes famílies,

Aquestes són algunes afectacions que estem patint a causa del conegut Coronavirus.

Des de l’escola hem cancel·lat les següents sortides i activitats que s’haurien de realitzar fora de l’escola:

• Sortida de CI a la Deixalleria de Vic
  • Sortida de CM al Parc de les olors a Taradell
  • Natació de P5
  • Natació de 1r
  • Activitat Art i Escola a la UVic (P4, P5 i 1r)

Sigui com sigui, i tenint en compte que les circumstàncies i l’actualitat canvien amb molta celeritat, des de l’escola us demanem que també des de casa tingueu previsió i estigueu preparats per un eventual tancament de l’escola. Voldríem fer constar que això no és un avís de tancament, és simplement un toc d’atenció tenint en compte que hi ha hagut municipis al país que han hagut de tancar centres educatius d’un dia per l’altre.

Us tornem a donar l’enllaç on trobareu més informació sobre el Coronavirus http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/

Finalment, demanem que davant de qualsevol alerta s’actuï amb calma i responsabilitat seguint les instruccions i recomanacions que es facin des de les autoritats sanitàries o des de les autoritats educatives. Recordeu que es recomana contactar amb el 061 si s’observa algun símptoma o afecció que pogués estar relacionat amb el virus.

Equip Directiu.